Geen mogelijkheid om e-tickets te kopen in de webshop op 25 juni tussen 14:30u-15:00u i.v.m. onderhoud. Alternatief is reizen met de betaalpas.
Wil je meer weten over Transdev? Kijk dan hier.

Hoe maak ik een account aan?

Nog geen Connexxion of Transdev Flex account? Een account aanmaken is eenvoudig.

Account aanmaken

  1. Om een Connexxion-account (/Transdev Flex) aan te vragen, heb je een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Heb je nog geen persoonlijke OV-chipkaart? Vraag hier een persoonlijke OV-chipkaart aan.
  2. Als je al een persoonlijke ov-chipkaart hebt, ga dan naar mijn.connexxion.nl/register/login of mijn.transdev.nl/register/login.
  3. Vul hier je gegevens in: naam, email en een zelf gekozen wachtwoord.
  4. Klik op ‘Volgende’.
  5. Vul de gegevens in om je account-aanvraag compleet te maken.
  6. Klik op ‘Account aanmaken’.
  7. Je ontvangt nu een email met onderwerp ‘Dank voor je aanvraag’. Klik op de link in de mail om je account-aanvraag te bevestigen.
  8. Op deze webpagina kun je het nummer van je OV-chipkaart invullen. Je komt nu op je eigen persoonlijke pagina mijn.connexxion of mijn.transdev.
  9. Via ‘Producten’ kun je een nieuw product aanschaffen. Kies voor een voordeelproduct.
  10. Je wordt nu stap-voor-stap door het aanschafproces geleid (inclusief de eenmalige aanbetaling/borg van 20 euro). Je activeert het product vervolgens bij een ophaalpunt (=Connexxion bus, NS-kaartautomaat of servicepunt).