Klantenservice
- Veelgestelde vragen
- Geld terugvragen
- Klachten
- Gevonden voorwerpen
- Contact
Gevonden voorwerpen
Ben je iets verloren in één van onze voertuigen? We helpen je graag om het voorwerp weer terug te vinden. Alle voorwerpen die wij vinden, plaatsen wij in de zoekmachine van iLost.
Hoe werkt iLost?
iLost is dé zoekmachine voor gevonden voorwerpen. Kijk op deze pagina in de lijst of je voorwerp ertussen zit.Nagenoeg alle gevonden voorwerpen staan binnen 7 dagen online. Soms duurt de plaatsing van een gevonden voorwerp wat langer. Neem dus vooral af en toe een kijkje!
Gevonden voorwerpen worden door onze collega’s op verschillende vestigingen op iLost gezet. Als jouw eigendom gevonden wordt, zie je het hier zo snel mogelijk terug.
Team Klantenservice heeft hier geen zicht op en kan je daarom niet helpen bij het vinden van jouw eigendommen.
Team Klantenservice heeft hier geen zicht op en kan je daarom niet helpen bij het vinden van jouw eigendommen.
Gevonden in een Transdev voertuig
Kom je er niet uit? Lees dan de veelgestelde vragen over iLost.
Iets gevonden?
Heb je iets gevonden in één van onze voertuigen? Geef het af bij één van onze medewerkers of lever het in bij de plaatselijke gemeente.
Is jouw voorwerp gevonden?
Dan kun je je voorwerp op komen halen bij de Servicebalie in Hilversum. Neem een geldig ID-bewijs mee.Je kunt hier terecht op:
- Maandag tot en met donderdag van 08:00 uur tot 17:30 uur.
- Vrijdag van 08:00 -17:00 uur.
Transdev Servicebalie
Stationsplein 131211 EX Hilversum