FAQ's
-
In onze bussen in Nederland is het niet meer mogelijk om met contant geld te betalen. Dat doen we om de sociale veiligheid in de bus te vergroten voor onze medewerkers en onze reizigers.
Wil je toch een kaartje kopen met contant geld? Dat nog wel bij één van de verkooppunten buiten de bus.
Je kunt ook vooraf een mobiel ticket kopen met je smartphone (m-ticket).
TIP: Sinds kort kun je in Gooi & Vechtstreek zelfs met je betaalpas, creditcard of de betaal app op je smartphone of smartwatch in de bus in- en uitchecken. Kijk voor meer informatie op www.transdev.nl/ovpay -
Wij willen je graag helpen om je reis te plannen of actuele reisinformatie te vinden. Maak gebruik van de verschillende zoekmachines die wij hebben ontwikkeld:
- Reisplanner
- Dienstregeling-zoeker
- Halte-informatie met actuele vertrektijden en overstapmogelijkheden
- Storingen en omleidingen
-
Wil je een kaartje kopen met contant geld? Dat kan niet in de bus, maar wel bij één van de verkooppunten buiten de bus. Je kunt ook vooraf een mobiel ticket kopen met je smartphone (m-ticket).
TIP: Sinds kort kun je in Gooi & Vechtstreek zelfs met je betaalpas, creditcard of de betaal app op je smartphone of smartwatch in de bus in- en uitchecken. Kijk voor meer informatie op www.transdev.nl/ovpay
-
Op de webpagina Saldo leggen we uit hoe het reizen op saldo werkt en wat de kosten zijn.
> Lees meer over reizen op saldo -
Kijk op de webpagina In de bus voor een uitgebreide uitleg over wat je in de bus mag meenemen.
-
Alle voorwerpen die wij of mede-reizigers vinden, plaatsen wij via iLost op onze websites. Kijk op de pagina: Gevonden voorwerpen.