FAQ's
-
Wat jammer dat je jouw account wilt opzeggen! Ga in je app naar INSTELLINGEN. Kies voor OVEREENKOMSTEN en vervolgens op ACCOUNT OPHEFFEN.
-
Ga in de app naar INSTELLINGEN - ACCOUNT en kies " wachtwoord aanpassen". Weet je je huidig wachtwoord niet meer? Kies dan "wachtwoord resetten" bij het inloggen. Vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een mail met een verificatiecode om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
-
Het is niet mogelijk om jouw e-mailadres aan te passen.
Je kunt een nieuw account aanmaken. -
Ja, je kunt zonder problemen de Transdev Mobiliteitsapp op meerdere apparaten gebruiken.
-
Je kunt aangeven dat je gebruik maakt van een OV-chipkaart.
Het activeren van OV- chipkaart in je account helpt je bij het verkrijgen van de juiste e-tickets en reserveringen. De app adviseert je bij het kiezen van de tickets.
-
Ga in de app naar INSTELLINGEN - KENNISGEVINGEN en stel je gewenste notificaties in en kies opslaan.
-
Wat jammer dat je jouw account wilt opzeggen! Ga in je app naar INSTELLINGEN. Kies voor OVEREENKOMSTEN en vervolgens op ACCOUNT OPHEFFEN.
-
Ga in de app naar INSTELLINGEN - ACCOUNT en kies " wachtwoord aanpassen". Weet je je huidig wachtwoord niet meer? Kies dan "wachtwoord resetten" bij het inloggen. Vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een mail met een verificatiecode om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
-
Het is niet mogelijk om jouw e-mailadres aan te passen.
Je kunt een nieuw account aanmaken. -
Ja, je kunt zonder problemen de Transdev Mobiliteitsapp op meerdere apparaten gebruiken.
-
Je kunt aangeven dat je gebruik maakt van een OV-chipkaart.
Het activeren van OV- chipkaart in je account helpt je bij het verkrijgen van de juiste e-tickets en reserveringen. De app adviseert je bij het kiezen van de tickets.
-
Ga in de app naar INSTELLINGEN - KENNISGEVINGEN en stel je gewenste notificaties in en kies opslaan.