FAQ's
-
Download de Transdev Mobiliteitsapp
- Kies voor account aanmaken
- Vul het e-mailadres in
- Kies een wachtwoord naar keuze. Zorg ervoor dat jouw wachtwoord bestaat uit hoofdletters, kleine letters, cijfers en een speciaal teken
- Accepteer de algemene voorwaarden
- Er wordt nu automatisch een e-mail gestuurd met een verificatiecode om het e-mail te valideren.
- Vul deze verificatiecode in in in de app
- Voeg jouw persoonlijke gegevens toe:
Tussenvoegsel
Achternaam- Geef vervolgens in de volgende stap aan welk type account je wilt:
Niveau 2: Ik gebruik voornamelijk het OV, deelfietsen of taxi’s
Indien je kiest voor niveau 2 dien je je telefoonnummer en adres door te geven- Je ontvangt nu automatisch een sms bericht met een verificatiecode om je telefoonnummer te verifiëren.
- Vul deze verificatiecode in in de app
- Vul je adres in
- Jouw account is nu succesvol aangemaakt.
-
Zorg dat je jouw 10-cijferige nummer invult
Let op! Na het invullen van het laatste cijfer geen spatie gebruiken. -
Natuurlijk! Je kunt dit eenvoudig in je account doorgeven.
-
Neem contact op met de klantenservice van Transdev. Zij kunnen jouw account verwijderen waardoor je een nieuwe aanmelding kunt doen met jouw e-mailadres.
-
Je kunt de Transdev Mobiliteitsapp ook anoniem gebruiken. Houd er rekening mee dat wanneer je de app anoniem gebruikt, je je reizen niet kunt opslaan en niet van alle mogelijkheden gebruik kunt maken.
-
Tijdens jouw aanmelding kun je aangeven hoe jij het liefst reist en of je gebruik wilt maken van deelmodaliteiten in de Transdev Mobiliteitsapp. Zo kan de reisplanner betere reizen voorstellen die het beste bij je past.
Niveau 1: Je gebruikt voornamelijk OV
Niveau 2: Je gebruikt voornamelijk OV, deelfietsen of taxi’s.
-
Bij de meeste vervoerders zijn tickets persoonsgebonden. Het is daarom alleen geldig in combinatie met een identiteitsbewijs. Je voor- en achternaam op het ticket moeten hetzelfde zijn als die op je legitimatiebewijs.
-
Download de Transdev Mobiliteitsapp
- Kies voor account aanmaken
- Vul het e-mailadres in
- Kies een wachtwoord naar keuze. Zorg ervoor dat jouw wachtwoord bestaat uit hoofdletters, kleine letters, cijfers en een speciaal teken
- Accepteer de algemene voorwaarden
- Er wordt nu automatisch een e-mail gestuurd met een verificatiecode om het e-mail te valideren.
- Vul deze verificatiecode in in in de app
- Voeg jouw persoonlijke gegevens toe:
Tussenvoegsel
Achternaam- Geef vervolgens in de volgende stap aan welk type account je wilt:
Niveau 2: Ik gebruik voornamelijk het OV, deelfietsen of taxi’s
Indien je kiest voor niveau 2 dien je je telefoonnummer en adres door te geven- Je ontvangt nu automatisch een sms bericht met een verificatiecode om je telefoonnummer te verifiëren.
- Vul deze verificatiecode in in de app
- Vul je adres in
- Jouw account is nu succesvol aangemaakt.
-
Zorg dat je jouw 10-cijferige nummer invult
Let op! Na het invullen van het laatste cijfer geen spatie gebruiken. -
Natuurlijk! Je kunt dit eenvoudig in je account doorgeven.
-
Neem contact op met de klantenservice van Transdev. Zij kunnen jouw account verwijderen waardoor je een nieuwe aanmelding kunt doen met jouw e-mailadres.
-
Je kunt de Transdev Mobiliteitsapp ook anoniem gebruiken. Houd er rekening mee dat wanneer je de app anoniem gebruikt, je je reizen niet kunt opslaan en niet van alle mogelijkheden gebruik kunt maken.
-
Tijdens jouw aanmelding kun je aangeven hoe jij het liefst reist en of je gebruik wilt maken van deelmodaliteiten in de Transdev Mobiliteitsapp. Zo kan de reisplanner betere reizen voorstellen die het beste bij je past.
Niveau 1: Je gebruikt voornamelijk OV
Niveau 2: Je gebruikt voornamelijk OV, deelfietsen of taxi’s.
-
Bij de meeste vervoerders zijn tickets persoonsgebonden. Het is daarom alleen geldig in combinatie met een identiteitsbewijs. Je voor- en achternaam op het ticket moeten hetzelfde zijn als die op je legitimatiebewijs.