Mobiliteit is onmisbaar in ieders leven: het verbindt je met de wereld om je heen. Transdev Nederland geeft dagelijks mensen de vrijheid om te gaan en staan waar ze willen, via onze bussen, treinen, taxi’s en touringcars. Dit doen wij onder de merknaamConnexxion. Onder het merk Witte Kruis brengen we mobiele zorg zo dicht mogelijk naar onze patiënten. Daar waar het telt.

Onze missie en visie zijn vertaald in een corporate story. Met onze corporate story vertellen waarin wij geloven (WHY), wat wij hiervoor doen (HOW) en hoe wij dit bereiken (WHAT) voor onze reizigers, patiënten en opdrachtgevers. Lees onze coporate story hieronder, of bekijk het filmpje hier.




WHY…Mobility inspired by you

Wij geloven dat mobiliteit essentieel is in ieders leven. Mobiliteit verbindt je met de wereld om je heen. Geeft je de vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Te komen waar je moet zijn. Onafhankelijk te zijn en te blijven. Mobiliteit is niet altijd en overal vanzelfsprekend meer. Terwijl steeds meer mensen er juist afhankelijk van zijn. Onze snel veranderende maatschappij vraagt om steeds slimmere vormen van mobiliteit en zorg. Toekomstbestendig en duurzaam. Voor mens, maatschappij en milieu. Zo flexibel, efficiënt en persoonlijk mogelijk.

HOW….Reinventing mobility

Daarom delen wij onze nationale en internationale ervaring, kennis en inzichten continu met onze opdrachtgevers en partners. Om samen nieuwe, verrassende oplossingen te ontwikkelen voor mobiliteit en zorg. Beter afgestemd op specifieke behoeften. Plezierig, dichtbij en veilig.

WHAT…. Vervoer en zorg duurzaam, beschikbaar en toegankelijk houden

Dat doen we door met onze mensen, onze merken en diensten middenin de samenleving te staan. Door te meten en weten wat de individuele behoeften van onze klanten zijn. En gebruik te maken van de innovatiekracht van ons wereldwijde netwerk. Dit vertalen wij naar slimme, multimodale vervoers- en zorgoplossingen. Gebaseerd op geavanceerde, digitale systemen en processen.

Vier basisprincipes

Met de corporate story als basis, geven wij ook richting aan hóe wij de dingen willen doen. Daarvoor hebben wij vier basisprincipes ontwikkeld. Bekijk hier de poster van de corporate story

Terug